Er wordt een keuzelijst aangeboden voor de tweede graad met recent verschenen boeken. Voor elk boek dat de leerlingen lezen, vullen ze een rapportje in en krijgen ze een stempel op hun leespas. Op het einde van het project is er voor iedereen een klein aandenken en zijn er tal van prijzen (boeken) te winnen. Als de klas de eindmeet heeft gehaald, krijgen jullie een toegangskaart voor het feest van Bibliot op 2 of 3 mei 2024. De bedoeling van dit leesproject is niet om ter meest te lezen, maar wel dat kinderen plezier beleven aan het lezen.
Het project loopt voortaan over twee periodes: gelieve in te schrijven voor telkens één klas en één periode van jouw voorkeur. Bij de inschrijving kom je eerst op een wachtlijst terecht. Jullie krijgen dan een uitnodiging om een motivatiebrief in te sturen en op basis daarvan wordt de deelname bevestigd, niet op basis van datum van inschrijving.
> Dit aanbod is beperkt tot de scholen uit Leuven en deelgemeenten.
> Inschrijven kan tot en met 23 juni 2023. Op 28 juni 2023 bevestigen we al dan niet de deelname van uw klas aan het project.
Door op 'Alle cookies aanvaarden' te klikken ga je akkoord met het opslaan van onze cookies op je computer. Zo kunnen we een betere gebruikservaring bieden, en het laat ons toe om het gebruik van de website te analyseren. Door op 'Je voorkeuren aanpassen' te klikken kan je kiezen welke cookies je toelaat. Enkel de essentiële cookies zijn noodzakelijk voor de goede werking van de website en kan je niet weigeren.
Onze website bewaart vier soorten cookies. Je kan zelf op elk moment kiezen welke je aanvaardt en welke niet. Meer informatie over wat cookies zijn en welke types cookies we verzamelen kan je lezen in ons cookiebeleid.
zijn om technische redenen noodzakelijk voor de goede werking. Zonder deze cookies zou het kunnen dat de website niet naar behoren functioneert.
zijn noodzakelijk voor bepaalde functies op de website. Zonder deze cookies kunnen sommige onderdelen onbruikbaar worden.
laten ons toe om het gebruik van de website te analyseren en de bezoekerservaring te verbeteren.
hebben als doel je ervaring te personaliseren en je relevante inhoud en aanbiedingen te sturen op deze en andere websites.